← Nazaj na seznam
Zakon o davku na tonažo
ZDTon
16spremenjenih členov
+3dodano
+2odstranjeno
+11spremenjeno
dodano 722odstranjeno 231besed
22odstavkov
Zgodovina različic
1
·
(1) Dohodki iz poslovanja z ladjami v mednarodni plovbi po tem zakonu so:
1
·
(1) Dohodki iz poslovanja z ladjami v mednarodni plovbi po tem zakonu so:
2
−
9. storitev tehničnega upravljanja in vodenja posadke ladij,
2
+
1. dohodki iz dejavnosti pomorskega prometa v mednarodni plovbi,
3
·
2. dohodki od vleke ladij in pomoči (asistence) na morju zunaj pristanišč,
3
·
2. dohodki od vleke ladij in pomoči (asistence) na morju zunaj pristanišč,
4
·
3. dohodki od prodaje ladij, vključenih v sistem davka na tonažo, če se v roku petih let od prodaje porabijo za nakup ene ali več ladij oziroma ladjarske družbe ali deleža ladjarske družbe,
4
·
3. dohodki od prodaje ladij, vključenih v sistem davka na tonažo, če se v roku petih let od prodaje porabijo za nakup ene ali več ladij oziroma ladjarske družbe ali deleža ladjarske družbe,
5
·
4. dobiček oziroma dividende od ladjarskih družb.
5
·
4. dobiček oziroma dividende od ladjarskih družb.
6
·
(2) Dohodki iz prve točke prejšnjega odstavka so zlasti dohodki od:
6
·
(2) Dohodki iz prve točke prejšnjega odstavka so zlasti dohodki od:
7
·
1. pomorskega prevoza blaga in potnikov oziroma potnic (v nadaljnjem besedilu: potnikov),
7
·
1. pomorskega prevoza blaga in potnikov oziroma potnic (v nadaljnjem besedilu: potnikov),
8
·
2. oddaje v najem cele ladje ali dela ladje,
8
·
2. oddaje v najem cele ladje ali dela ladje,
9
·
3. oddaje ladje v zakup povezani družbi,
9
·
3. oddaje ladje v zakup povezani družbi,
10
·
4. stojnin za ladje in kontejnerje,
10
·
4. stojnin za ladje in kontejnerje,
11
·
5. prevoza po kopnem pri nudenju storitev od vrat do vrat,
11
·
5. prevoza po kopnem pri nudenju storitev od vrat do vrat,
12
·
6. prodaje pogonskega goriva ob predaji ladje v najem,
12
·
6. prodaje pogonskega goriva ob predaji ladje v najem,
13
·
7. čiščenja ladijskih skladišč,
13
·
7. čiščenja ladijskih skladišč,
14
·
8. prodaje drugega blaga in storitev, ki jih posadka porabi na ladji,
14
·
8. prodaje drugega blaga in storitev, ki jih posadka porabi na ladji,
15
·
9. storitev tehničnega upravljanja in vodenja posadke ladij,
15
·
9. storitev tehničnega upravljanja in vodenja posadke ladij,
16
·
10. odškodnin, prejetih od zavarovalnic za poškodovane ali izgubljene ladje ter izgubo najemnin ali voznin,
16
·
10. odškodnin, prejetih od zavarovalnic za poškodovane ali izgubljene ladje ter izgubo najemnin ali voznin,
17
·
11. prodaje kontejnerjev,
17
·
11. prodaje kontejnerjev,
18
·
12. pozitivne tečajne razlike pri naštetih aktivnostih,
18
·
12. pozitivne tečajne razlike pri naštetih aktivnostih,
19
·
13. od pozicioniranj ladij in
19
·
13. od pozicioniranj ladij in
20
·
14. drugih dejavnosti, ki so nujno potrebne za opravljanje pomorskega prevoza blaga in potnikov.
20
·
14. drugih dejavnosti, ki so nujno potrebne za opravljanje pomorskega prevoza blaga in potnikov.
21
·
(3) Ladjarska družba iz četrte točke prvega odstavka pomeni gospodarsko družbo:
21
·
(3) Ladjarska družba iz četrte točke prvega odstavka pomeni gospodarsko družbo:
22
·
1. v kateri ima zavezanec najmanj 50% glasovalnih pravic,
22
·
1. v kateri ima zavezanec najmanj 50% glasovalnih pravic,
23
·
2. izpolnjuje pogoje za pristop k sistemu davka na tonažo iz 8. člena tega zakona in
23
·
2. izpolnjuje pogoje za pristop k sistemu davka na tonažo iz 8. člena tega zakona in
24
·
3. pri kateri dohodki iz prvega odstavka tega člena znašajo najmanj 99,75% vseh dohodkov te družbe.
24
·
3. pri kateri dohodki iz prvega odstavka tega člena znašajo najmanj 99,75% vseh dohodkov te družbe.
25
·
(4) Če zavezanec ne izpolni pogoja iz 3. točke prvega odstavka tega člena, mora v davčnem obračunu za davčno obdobje, v katerem se izteče petletno obdobje, te dohodke vključiti v davčno osnovo, ki jo ugotavlja po zakonu, ki ureja davek od dohodkov pravnih oseb.
25
·
(4) Če zavezanec ne izpolni pogoja iz 3. točke prvega odstavka tega člena, mora v davčnem obračunu za davčno obdobje, v katerem se izteče petletno obdobje, te dohodke vključiti v davčno osnovo, ki jo ugotavlja po zakonu, ki ureja davek od dohodkov pravnih oseb.
1
−
(1) Zavezanec za davek na tonažo plačuje za dohodke od dejavnosti iz prvega odstavka 4. člena davek od dohodkov pravnih oseb, ki se plačuje po zakonu o davku od dohodkov pravnih oseb, izračunan od davčne osnove, določene po tem zakonu.
1
+
(1) Zavezanec za davek na tonažo plačuje za dohodke od dejavnosti iz prvega odstavka 4. člena tega zakona davek od dohodkov pravnih oseb, ki se plačuje po zakonu o davku od dohodkov pravnih oseb, izračunan od davčne osnove, določene po tem zakonu.
2
·
(2) Dohodki od dejavnosti iz 1., 2. in 3. točke prvega odstavka 4. člena tega zakona so vključeni v davčno osnovo po tem zakonu, samo če so dejavnosti opravljene z ladjami ali v zvezi z ladjami, vključenimi v sistem davka na tonažo. II. ZAVEZANEC ZA DAVEK NA TONAŽO IN PRISTOP K SISTEMU DAVKA NA TONAŽO
2
·
(2) Dohodki od dejavnosti iz 1., 2. in 3. točke prvega odstavka 4. člena tega zakona so vključeni v davčno osnovo po tem zakonu, samo če so dejavnosti opravljene z ladjami ali v zvezi z ladjami, vključenimi v sistem davka na tonažo. II. ZAVEZANEC ZA DAVEK NA TONAŽO IN PRISTOP K SISTEMU DAVKA NA TONAŽO
+
1
+
(1) K sistemu davka na tonažo morajo v roku 90 dni od nastanka dejstva povezanosti pristopiti tudi vse povezane osebe zavezanca za davek na tonažo (v nadaljnjem besedilu: zavezanci - povezane družbe), ki izpolnjujejo pogoje iz 8. člena tega zakona, in ki so po zakonu, ki ureja davek od dohodkov pravnih oseb, kot rezidenti ali kot nerezidenti, za dejavnost oziroma posle, ki jih opravljajo v ali preko poslovne enote v Sloveniji, zavezanci za davek od dohodkov pravnih oseb. Šteje se, da so zavezanci - povezane družbe postali zavezanci za davek na tonažo z dnem nastanka dejstva povezanosti.
+
2
+
(2) Če zavezanci - povezane družbe zavezanca ne pristopijo k sistemu davka na tonažo v skladu s prvim odstavkom tega člena, se šteje, da tudi zavezanec ni pristopil k sistemu davka na tonažo, zaradi česar mu preneha pristop. V tem primeru mora zavezanec plačati razliko med davkom, ki bi ga plačal po zakonu o davku od dohodkov pravnih oseb, in davkom, ki ga je plačal po tem zakonu, povečano za obresti iz 95. člena Zakona o davčnem postopku (Uradni list RS, št. 117/06, 24/08 - ZDDKIS in 125/08; v nadaljnjem besedilu: ZDavP-2). Obresti tečejo od dneva pristopa do dneva, ko zavezancu preneha pristop. V tem primeru zastaralni roki po ZDavP-2 začnejo teči z dnem, ko zavezancu preneha pristop.
1
·
(1) Pristop k sistemu davka na tonažo traja 10 let (v nadaljnjem besedilu: desetletno obdobje) in je obnovljiv.
1
·
(1) Pristop k sistemu davka na tonažo traja 10 let (v nadaljnjem besedilu: desetletno obdobje) in je obnovljiv.
2
·
(2) Za leto pristopa se v celoti šteje leto vložitve prijave za pristop k sistemu davka na tonažo.
2
·
(2) Za leto pristopa se v celoti šteje leto vložitve prijave za pristop k sistemu davka na tonažo.
+
3
+
(3) Za zavezanca - povezano družbo, ki pristopi k sistemu davka na tonažo v skladu s 6.a členom tega zakona med trajanjem pristopa zavezanca iz 6. člena tega zakona, se obdobje pristopa izteče hkrati z iztekom desetletnega obdobja zavezanca iz 6. člena tega zakona.
+
1
+
(1) V sistem davka na tonažo mora zavezanec za davek na tonažo vključiti vse ladje, s katerimi posluje, če izpolnjujejo pogoje po tem zakonu.
+
2
+
(2) O nakupu, zakupu, najemu ladje oziroma o dejstvu, da ladja izpolnjuje pogoje po tem zakonu, mora zavezanec obvestiti davčni organ v 15 dneh in mu hkrati predložiti potrebna dokazila in nov začasni obračun. Če prekorači rok in zaradi tega pride do zamude obračuna in plačila davka na tonažo za to ladjo, mora poleg davka plačati tudi zamudne obresti.
1
·
(1) Zavezanec, ki se odloči za pristop k sistemu davka na tonažo, vloži prijavo pri davčnem organu.
1
·
(1) Zavezanec, ki se odloči za pristop k sistemu davka na tonažo, vloži prijavo pri davčnem organu.
2
−
- opis organizacijske strukture zavezanca v Sloveniji in na svetovni ravni ter vrste povezanosti (kot kapitalska, pogodbena).
2
+
(2) Prijava iz prejšnjega odstavka mora vsebovati:
3
·
- dokazilo o registraciji za opravljanje pomorskega prometa, če zavezanec ni registriran v Republiki Sloveniji,
3
·
- dokazilo o registraciji za opravljanje pomorskega prometa, če zavezanec ni registriran v Republiki Sloveniji,
4
·
- spisek ladij, ki jih zavezanec vključuje v sistem davka na tonažo,
4
·
- spisek ladij, ki jih zavezanec vključuje v sistem davka na tonažo,
5
·
- dokazila, da zavezanec izpolnjuje pogoje iz 8. člena tega zakona,
5
·
- dokazila, da zavezanec izpolnjuje pogoje iz 8. člena tega zakona,
6
·
- opis organizacijske strukture zavezanca v Sloveniji in na svetovni ravni ter vrste povezanosti (kot kapitalska, pogodbena).
6
·
- opis organizacijske strukture zavezanca v Sloveniji in na svetovni ravni ter vrste povezanosti (kot kapitalska, pogodbena).
7
·
(3) Če davčni organ v roku 30 dni od dneva prejema vloge ne izda zavrnilne odločbe, se šteje, da je zavezanec vključen v sistem davka na tonažo, z učinkom od začetka davčnega obdobja, v katerem je bila vloga vložena.
7
·
(3) Če davčni organ v roku 30 dni od dneva prejema vloge ne izda zavrnilne odločbe, se šteje, da je zavezanec vključen v sistem davka na tonažo, z učinkom od začetka davčnega obdobja, v katerem je bila vloga vložena.
8
·
(4) Če davčni organ izda zavrnilno odločbo, pritožba na to odločbo ne zadrži izvršitve.
8
·
(4) Če davčni organ izda zavrnilno odločbo, pritožba na to odločbo ne zadrži izvršitve.
9
·
(5) Za ladje, ki jih zavezanec kupi ali pridobi v najem ali zakup med desetletnim obdobjem, se šteje, da so z dnem nakupa ali pridobitve vključene v sistem davka na tonažo, razen če ne izpolnjujejo pogojev iz 8. in 9. člena tega zakona ali v primeru iz tretjega odstavka 10. člena tega zakona. Za ladje, ki so bile izbrisane skladno s 13. členom tega zakona in ponovno izpolnjujejo pogoje iz 8. in 9. člena tega zakona, se šteje, da so z dnem začetka izpolnjevanja pogojev vključene v sistem davka na tonažo, razen v primeru iz tretjega odstavka 10. člena tega zakona. Za te ladje se obdobje pristopa izteče isti dan kakor za ladje, ki jih je zavezanec vključil v sistem davka na tonažo ob pristopu.
9
·
(5) Za ladje, ki jih zavezanec kupi ali pridobi v najem ali zakup med desetletnim obdobjem, se šteje, da so z dnem nakupa ali pridobitve vključene v sistem davka na tonažo, razen če ne izpolnjujejo pogojev iz 8. in 9. člena tega zakona ali v primeru iz tretjega odstavka 10. člena tega zakona. Za ladje, ki so bile izbrisane skladno s 13. členom tega zakona in ponovno izpolnjujejo pogoje iz 8. in 9. člena tega zakona, se šteje, da so z dnem začetka izpolnjevanja pogojev vključene v sistem davka na tonažo, razen v primeru iz tretjega odstavka 10. člena tega zakona. Za te ladje se obdobje pristopa izteče isti dan kakor za ladje, ki jih je zavezanec vključil v sistem davka na tonažo ob pristopu.
1
−
četrtega odstavka 12. člena
1
+
tretjega odstavka 12. člena
2
−
drugega odstavka tega člena
2
+
drugega odstavka 12. člena tega zakona
+
3
+
prvega in
1
·
(1) Zavezanec pred potekom desetletnega obdobja ne more izstopiti iz sistema davka na tonažo, razen če v celoti preneha poslovati z ladjami v mednarodni plovbi, o čemer mora v osmih dneh obvestiti davčni organ. V tem primeru do dneva, ko bi se izteklo desetletno obdobje, ne more ponovno pristopiti k sistemu davka na tonažo.
1
·
(1) Zavezanec pred potekom desetletnega obdobja ne more izstopiti iz sistema davka na tonažo, razen če v celoti preneha poslovati z ladjami v mednarodni plovbi, o čemer mora v osmih dneh obvestiti davčni organ. V tem primeru do dneva, ko bi se izteklo desetletno obdobje, ne more ponovno pristopiti k sistemu davka na tonažo.
2
·
(2) O izstopu iz sistema davka na tonažo po poteku desetletnega obdobja mora zavezanec obvestiti davčni organ najmanj šest mesecev pred potekom desetletnega obdobja, sicer se šteje, da je ponovno pristopil k sistemu davka na tonažo.
2
·
(2) O izstopu iz sistema davka na tonažo po poteku desetletnega obdobja mora zavezanec obvestiti davčni organ najmanj šest mesecev pred potekom desetletnega obdobja, sicer se šteje, da je ponovno pristopil k sistemu davka na tonažo.
3
·
(3) Davčni organ pred potekom desetletnega obdobja po uradni dolžnosti izbriše zavezanca iz sistema davka na tonažo, če:
3
·
(3) Davčni organ pred potekom desetletnega obdobja po uradni dolžnosti izbriše zavezanca iz sistema davka na tonažo, če:
4
·
- ostane brez vseh ladij, vključenih v sistem davka na tonažo, ali
4
·
- ostane brez vseh ladij, vključenih v sistem davka na tonažo, ali
5
·
- ne izpolnjuje pogoja iz 11. člena tega zakona ali
5
·
- ne izpolnjuje pogoja iz 11. člena tega zakona ali
6
·
- nobena od ladij, vključenih v sistem davka na tonažo ne izpolnjuje več pogojev iz 8. in 9. člena tega zakona. Ta odstavek ne velja, če za zavezanca nastopi moratorij.
6
·
- nobena od ladij, vključenih v sistem davka na tonažo ne izpolnjuje več pogojev iz 8. in 9. člena tega zakona. Ta odstavek ne velja, če za zavezanca nastopi moratorij.
7
·
(4) O nastanku primerov iz prejšnjega odstavka mora zavezanec v osmih dneh obvestiti davčni organ.
7
·
(4) O nastanku primerov iz prejšnjega odstavka mora zavezanec v osmih dneh obvestiti davčni organ.
8
−
(5) V primeru iz četrtega odstavka zavezanec deset let po nastopu razlogov za izbris zavezanca iz sistema davka na tonažo ne more ponovno vstopiti v sistem davka na tonažo in mora plačati razliko med davkom, ki bi ga plačal po zakonu o davku od dohodkov pravnih oseb, in davkom, ki ga je plačal po tem zakonu, povečano za obresti iz 95. člena ZDavP-2. Obresti iz prejšnjega stavka tečejo od dneva nastanka davčne obveznosti po tem zakonu do dneva izbrisa zavezanca iz sistema davka na tonažo. V tem primeru zastaralni roki po ZDavP-2 začnejo teči z dnem izbrisa zavezanca iz sistema davka na tonažo.
8
+
(5) V primeru iz tretjega odstavka tega člena zavezanec deset let po nastopu razlogov za izbris zavezanca iz sistema davka na tonažo ne more ponovno vstopiti v sistem davka na tonažo in mora plačati razliko med davkom, ki bi ga plačal po zakonu o davku od dohodkov pravnih oseb, in davkom, ki ga je plačal po tem zakonu, povečano za obresti iz 95. člena ZDavP-2. Obresti iz prejšnjega stavka tečejo od dneva nastanka davčne obveznosti po tem zakonu do dneva izbrisa zavezanca iz sistema davka na tonažo. V tem primeru zastaralni roki po ZDavP-2 začnejo teči z dnem izbrisa zavezanca iz sistema davka na tonažo.
9
·
(6) Davčni organ oprosti zavezanca plačila razlike davka in obresti iz prejšnjega odstavka, če zavezanec dokaže, da je izbris iz sistema davka na tonažo posledica ekonomsko-poslovnih razlogov in predčasno prenehanje veljavnosti pristopa k sistemu davka na tonažo ni posledica davčnih razlogov.
9
·
(6) Davčni organ oprosti zavezanca plačila razlike davka in obresti iz prejšnjega odstavka, če zavezanec dokaže, da je izbris iz sistema davka na tonažo posledica ekonomsko-poslovnih razlogov in predčasno prenehanje veljavnosti pristopa k sistemu davka na tonažo ni posledica davčnih razlogov.
1
−
V četrtem odstavku 16. člena se črta besedilo zadnji stavek.
1
+
(1) Če nekatere ladje, vključene v sistem davka na tonažo, ne izpolnjujejo več pogojev iz prvega, tretjega in četrtega odstavka 9. člena tega zakona, se lahko zavezanec z obvestilom davčnemu organu iz drugega odstavka 13. člena tega zakona odloči za moratorij na te ladje.
+
2
+
(2) Moratorij začne veljati 15. dan od vložitve obvestila, razen če davčni organ v tem roku izda odločbo, s katero ugotovi, da niso izpolnjeni pogoji za moratorij. Pritožba zoper to odločbo ne zadrži izvršitve. Moratorij ne more biti daljši od šestih mesecev. Med moratorijem se za dohodke, pridobljene z ladjo, za katero nastopi moratorij, določbe tega zakona ne uporabljajo.
+
3
+
(3) Zavezanec mora v osmih dneh po prenehanju razlogov za moratorij o tem obvestiti davčni organ. Moratorij preneha z dnem vložitve obvestila davčnemu organu ali z dnem, ko davčni organ ugotovi, da so razlogi za moratorij prenehali.
+
4
+
(4) Če razlogi za moratorij za ladjo obstajajo tudi ob izteku moratorija, davčni organ odloči o izbrisu ladje iz sistema davka na tonažo in o morebitni obveznosti plačila razlike davka iz četrtega odstavka 13. člena tega zakona.
1
−
Pri prodaji ladje, vključene v sistem davka na tonažo med povezanimi družbami, ki so zavezanci za davek na tonažo, ladja obdrži status ladje vključene v sistem davka na tonažo, in se od dneva obvestila davčnemu organu šteje, da jo je kupec vključil v seznam ladij vključenih v sistem davka na tonažo. Če je kupec povezana družba, ki ni zavezanec za davek na tonažo, mora družba, ki je ladjo prodala, povrniti razliko za nazaj med davkom od dohodkov pravnih oseb v zvezi s to ladjo, ki bi ga plačala, če te ladje ne bi vključila v sistem davka na tonažo in plačanim davkom na tonažo v zvezi s to ladjo, razen če kupec v roku treh mesecev od dneva prenosa lastninske pravice pridobi status zavezanca za davek na tonažo in to ladjo vključi v sistem davka na tonažo. Razlika davka, ugotovljena v skladu s prejšnjim stavkom se poveča za obresti iz 95. člena ZDavP-2. Obresti iz prejšnjega stavka tečejo od dneva nastanka davčne obveznosti za posamezno leto po tem zakonu do dneva obračuna razlike davka. V zvezi z obračunom in plačilom razlike davka in obresti po tem členu zastaralni roki po ZDavP-2 začnejo teči z dnem prodaje ladje med povezanimi družbami.
1
+
Pri prodaji ladje, vključene v sistem davka na tonažo med povezanimi družbami, ki so zavezanci za davek na tonažo, ladja obdrži status ladje, vključene v sistem davka na tonažo, in se od dneva obvestila davčnemu organu šteje, da jo je kupec vključil v seznam ladij vključenih v sistem davka na tonažo. Če je kupec povezana družba, ki ni zavezanec za davek na tonažo, mora družba, ki je ladjo prodala, povrniti razliko za nazaj med davkom od dohodkov pravnih oseb v zvezi s to ladjo, ki bi ga plačala, če te ladje ne bi vključila v sistem davka na tonažo in plačanim davkom na tonažo v zvezi s to ladjo, razen če kupec v roku treh mesecev od dneva prenosa lastninske pravice pridobi status zavezanca za davek na tonažo in to ladjo vključi v sistem davka na tonažo. Razlika davka, ugotovljena v skladu s prejšnjim stavkom se poveča za obresti iz 95. člena ZDavP-2. Obresti iz prejšnjega stavka tečejo od dneva nastanka davčne obveznosti za posamezno leto po tem zakonu do dneva obračuna razlike davka. V zvezi z obračunom in plačilom razlike davka in obresti po tem členu zastaralni roki po ZDavP-2 začnejo teči z dnem prodaje ladje med povezanimi družbami.
1
−
Pri izračunih davčne osnove iz prejšnjega člena se upošteva neto tonaža ladje, kakor je določena v mednarodnem izmeritvenem spričevalu izdanem na podlagi Mednarodne konvencije o izmeritvi ladij iz leta 1969, in se zaokroži navzdol na najbližji večkratnik 100 ton.
1
+
Pri izračunih davčne osnove iz prejšnjega člena se upošteva neto tonaža ladje, kakor je določena v mednarodnem izmeritvenem spričevalu, izdanem na podlagi Mednarodne konvencije o izmeritvi ladij iz leta 1969, in se zaokroži navzdol na najbližji večkratnik 100 ton.
1
−
(3) Zavezanec za davek na tonažo mora do 31. marca tekočega leta oddati končni obračun za predhodno davčno obdobje. Zavezanec za davek na tonažo plača davek za davčno obdobje po končnem davčnem obračunu za to obdobje.
1
+
(1) Zavezanec na dan po dnevu izteka roka iz tretjega odstavka 12. člena tega zakona predloži davčnemu organu začasni obračun davka na tonažo. Za začasni obračun se šteje obračun, ki vsebuje podatke iz druge alineje drugega odstavka 12. člena tega zakona in vse druge podatke, potrebne za izračun davka na tonažo.
2
·
(2) Zavezanec mora ob vsaki spremembi spiska ladij iz drugega odstavka 12. člena tega zakona ali drugih spremenjenih dejstvih in okoliščinah, ki vplivajo na obračun davka na tonažo, dopolniti obračun iz prejšnjega odstavka tega člena tako, da so te spremembe upoštevane. Za dopolnitev se šteje predložitev novega začasnega obračuna, ki upošteva stanje iz zadnjega predloženega obračuna in spremembe.
2
·
(2) Zavezanec mora ob vsaki spremembi spiska ladij iz drugega odstavka 12. člena tega zakona ali drugih spremenjenih dejstvih in okoliščinah, ki vplivajo na obračun davka na tonažo, dopolniti obračun iz prejšnjega odstavka tega člena tako, da so te spremembe upoštevane. Za dopolnitev se šteje predložitev novega začasnega obračuna, ki upošteva stanje iz zadnjega predloženega obračuna in spremembe.
3
·
(3) Zavezanec za davek na tonažo mora do 31. marca tekočega leta oddati končni obračun za predhodno davčno obdobje. Zavezanec za davek na tonažo plača davek za davčno obdobje po končnem davčnem obračunu za to obdobje.
3
·
(3) Zavezanec za davek na tonažo mora do 31. marca tekočega leta oddati končni obračun za predhodno davčno obdobje. Zavezanec za davek na tonažo plača davek za davčno obdobje po končnem davčnem obračunu za to obdobje.
4
·
(4) Zavezanec za davek na tonažo plačuje med letom akontacije davka na tonažo. Za prvo davčno obdobje, ko je zavezanec vključen v sistem davka na tonažo, plačuje akontacije glede na začasni obračun iz prvega in drugega odstavka tega člena. VI. IZGUBA
4
·
(4) Zavezanec za davek na tonažo plačuje med letom akontacije davka na tonažo. Za prvo davčno obdobje, ko je zavezanec vključen v sistem davka na tonažo, plačuje akontacije glede na začasni obračun iz prvega in drugega odstavka tega člena. VI. IZGUBA
1
−
(1) Z globo od 500 do 10.000 eurov se kaznuje zavezanec, če davčnemu organu ne predloži dokazila o javni objavi, navedenem v drugem odstavku 26. člena tega zakona.
1
+
(1) Z globo od 500 do 10.000 eurov se kaznuje zavezanec, če:
2
−
(2) Z globo od 200 do 1.500 eurov se kaznuje tudi odgovorna oseba pravne osebe, ki stori prekršek iz prvega odstavka tega člena. IX. POSEBNA DOLOČBA
2
+
- davčnemu organu ne predloži dokazila o javni objavi, navedenem v tretjem odstavku 26. člena tega zakona,
+
3
+
- opusti obveznost obvestila davčnemu organu po drugem odstavku 13. člena tega zakona, prvem in četrtem odstavku 14. člena tega zakona, tretjem odstavku 15. člena tega zakona in tretjem odstavku 16. člena tega zakona,
+
4
+
- prekorači rok iz drugega odstavka 8.a člena tega zakona.
+
5
+
(2) Z globo od 200 do 1.500 eurov se kaznuje tudi odgovorna oseba pravne osebe, ki stori prekršek iz prve alineje prvega odstavka tega člena.
+
6
+
(3) Z globo od 250 do 1.500 eurov se kaznuje tudi odgovorna oseba pravne osebe, ki stori prekršek iz druge alineje prvega odstavka tega člena.
+
7
+
(4) Z globo od 250 do 1.500 eurov se kaznuje tudi odgovorna oseba pravne osebe, ki stori prekršek iz tretje alineje prvega odstavka tega člena. IX. POSEBNA DOLOČBA
1
−
Podrobnejše predpise o izvajanju tega zakona lahko izda minister oziroma ministrica (v nadaljnjem besedilu: minister), pristojen za finance. X. KONČNA DOLOČBA
1
+
Podrobnejše predpise o izvajanju tega zakona lahko izda minister oziroma ministrica (v nadaljnjem besedilu: minister), pristojen za finance.
1
−
Na podlagi druge alinee prvega odstavka 107. člena in prvega odstavka 91. člena Ustave Republike Slovenije izdajam U K A Z o razglasitvi Zakona o spremembah in dopolnitvah Zakona o davku na tonažo (ZDTon-A) Razglašam Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o davku na tonažo (ZDTon-A), ki ga je sprejel Državni zbor Republike Slovenije na seji 19. oktobra 2009. Št. 003-02-9/2009-7 Ljubljana, dne 27. oktobra 2009 dr. Danilo Türk l.r. Predsednik Republike Slovenije Z A K O N O SPREMEMBAH IN DOPOLNITVAH ZAKONA O DAVKU NA TONAŽO (ZDTon-A)
−
1
−
Ta zakon začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije. Št. 435-07/09-1/12 Ljubljana, dne 19. oktobra 2009 EPA 566-V Državni zbor Republike Slovenije dr. Pavel Gantar l.r. Predsednik
−