Preskoči na vsebino
← Nazaj na seznam

Zakon o davku na vodna plovila

ZDVP

Osnovna

16. 11. 2006

ZDVP · izvirni besedilo

Nova

8. 6. 2012

ZDVP-NPB1 · neuradno prečiščeno besedilo

12spremenjenih členov
+4dodano
+3odstranjeno
+5spremenjeno
dodano 333odstranjeno 398besed
15odstavkov
1
−
Na podlagi druge alinee prvega odstavka 107. člena in prvega odstavka 91. člena Ustave Republike Slovenije izdajam U K A Z o razglasitvi Zakona o davku na vodna plovila (ZDVP) Razglašam Zakon o davku na vodna plovila (ZDVP), ki ga je sprejel Državni zbor Republike Slovenije na seji 27. oktobra 2006. Št. 001-22-157/06 Ljubljana, dne 6. novembra 2006 dr. Janez Drnovšek l.r. Predsednik Republike Slovenije Z A K O N O DAVKU NA VODNA PLOVILA (ZDVP)
1
+
ZAKON O DAVKU NA VODNA PLOVILA (ZDVP) (neuradno prečiščeno besedilo št. 1)
1
·
(1) Davčna obveznost se ugotavlja za obdobje koledarskega leta.
1
·
(1) Davčna obveznost se ugotavlja za obdobje koledarskega leta.
2
−
(2) Davčna obveznost se za koledarsko leto ugotovi kot seštevek splošnega dela obveznosti, dela obveznosti, ki se nanaša na dolžino plovila in dela obveznosti, ki se nanaša na moč pogona plovila in se za posamezno plovilo izračuna na naslednji način: pri čemer se upoštevajo zneski iz naslednje tabele:
2
+
(2) Davčna obveznost se za koledarsko leto ugotovi kot seštevek splošnega dela obveznosti, dela obveznosti, ki se nanaša na dolžino plovila in dela obveznosti, ki se nanaša na moč pogona plovila in se za posamezno plovilo izračuna na naslednji način: višina letne obveznosti = splošni del obveznosti + (obveznost za vsak meter x dolžina plovila) + (obveznost za vsak kilovat x moč pogona v kilovatih), pri čemer se upoštevajo zneski iz naslednje tabele: Razred dolžine plovila (v metrih) Splošni del obveznosti za plovilo (v eurih) Obveznost za vsak meter plovila (v eurih) Obveznosti za vsak kilovat moči pogona (v eurih) nad do 5 8 10,0 2,5 0,5 8 12 15,0 3,0 1,0 12 20,0 3,5 2,0
3
·
(3) Če je davčni zavezanec postal lastnik oziroma uporabnik plovila med koledarskim letom, se obveznost ugotovi za dejansko obdobje lastništva oziroma uporabe plovila, sorazmerno glede na čas lastništva oziroma uporabe plovila v koledarskem letu.
3
·
(3) Če je davčni zavezanec postal lastnik oziroma uporabnik plovila med koledarskim letom, se obveznost ugotovi za dejansko obdobje lastništva oziroma uporabe plovila, sorazmerno glede na čas lastništva oziroma uporabe plovila v koledarskem letu.
4
−
(4) Obveznost za dejansko obdobje lastništva oziroma uporabe plovila v skladu s tretjim odstavkom tega člena se ugotovi na naslednji način:
4
+
(4) Obveznost za dejansko obdobje lastništva oziroma uporabe plovila v skladu s tretjim odstavkom tega člena se ugotovi na naslednji način: obveznost za dejansko obdobje = (davčna obveznost za koledarsko leto/365) x dejansko število dni lastništva oziroma uporabe plovila v koledarskem letu.
+
1
+
(1) Od plovil iz 2. člena tega zakona davčni zavezanci iz 4. člena tega zakona, poleg davka od plovil, plačujejo tudi dodatni davek od plovil.
+
2
+
(2) Prihodki od dodatnega davka od plovil pripadajo proračunu Republike Slovenije.
+
3
+
(3) Dodatni davek od plovil se ugotovi na način, kot je določen s 5. členom tega zakona, pri čemer se za določitev davčne obveznosti upoštevajo zneski iz naslednje tabele: Razred dolžine plovila (v metrih) Splošni del obveznosti za plovilo (v eurih) Obveznost za vsak meter plovila (v eurih) Obveznost za vsak kilovat moči pogona (v eurih) Nad Do 5 8 2,00 0,50 0,10 8 12 10,00 2,00 1,00 12 20,00 3,50 2,00
+
4
+
(4) Pri ugotavljanju davčne obveznosti iz naslova dodatnega davka od plovil se smiselno upoštevajo določbe 6. do 8. člena in 10. do 13. člena tega zakona.
1
−
(1) Davčno obveznost, ugotovljeno v skladu z drugim in četrtim odstavkom 5. člena tega zakona, se glede na življenjsko dobo plovila oziroma pogona plovila zniža v skladu z drugim in tretjim odstavkom tega člena.
1
+
(1) Davčno obveznost, ugotovljeno v skladu z drugim in četrtim odstavkom 5. člena tega zakona, se glede na življenjsko dobo plovila zniža za 5 % za vsako dopolnjeno leto starosti plovila, vendar preostanek davčne obveznosti ne sme biti nižji od 50 % davčne obveznosti za novo plovilo.
2
−
(2) Del obveznosti, ki se nanaša na dolžino plovila iz drugega odstavka 5. člena tega zakona, se za vsako leto starosti plovila zniža za 5%, vendar preostanek tega dela davčne obveznosti ne sme biti nižji od 35% tega dela davčne obveznosti za novo plovilo.
2
+
(2) Starost plovila se ugotavlja glede na leto izgradnje plovila.
3
−
(3) Del obveznosti, ki se nanaša na moč pogona plovila iz drugega odstavka 5. člena tega zakona se za vsako leto starosti pogona zniža za 5%, vendar preostanek tega dela davčne obveznosti ne sme biti nižji od 35% tega dela davčne obveznosti za novo plovilo.
−
4
−
(4) Starost plovila se ugotavlja glede na leto izgradnje plovila.
−
1
−
(posebno pravilo za plovila, ki se uporabljajo za zasebne namene in za opravljanje dejavnosti)
−
2
·
(1) Davek na plovila se ne plača za plovila, ki so potrebna za opravljanje registrirane dejavnosti. Ta določba ne velja za plovila, ki se uporabljajo hkrati za zasebne namene in za namene opravljanja registrirane dejavnosti ter za plovila, ki so naložba v kapital in se ne uporabljajo za opravljanje dejavnosti.
1
·
(1) Davek na plovila se ne plača za plovila, ki so potrebna za opravljanje registrirane dejavnosti. Ta določba ne velja za plovila, ki se uporabljajo hkrati za zasebne namene in za namene opravljanja registrirane dejavnosti ter za plovila, ki so naložba v kapital in se ne uporabljajo za opravljanje dejavnosti.
3
·
(2) Kot zasebni namen v skladu s prejšnjim odstavkom se šteje uporaba plovila za zasebno uporabo lastnika ali uporabnika plovila, njunih zaposlenih ali družinskih članov teh oseb oziroma z njimi povezanih oseb.
2
·
(2) Kot zasebni namen v skladu s prejšnjim odstavkom se šteje uporaba plovila za zasebno uporabo lastnika ali uporabnika plovila, njunih zaposlenih ali družinskih članov teh oseb oziroma z njimi povezanih oseb.
4
·
(3) Za družinske člane lastnikov, zaposlenih oziroma uporabnikov po drugem odstavku tega člena se šteje: zakonec ali oseba, s katero ta oseba živi v dalj časa trajajoči življenjski skupnosti, ki ima po zakonu, ki ureja zakonsko zvezo in družinska razmerja, enake pravne posledice kot zakonska zveza, oseba, s katero ta oseba živi v registrirani istospolni partnerski skupnosti, otrok, posvojenec in pastorek ali otrok osebe, s katero ta oseba živi v dalj časa trajajoči življenjski skupnosti, ki ima po zakonu, ki ureja zakonsko zvezo in družinska razmerja, enake pravne posledice kot zakonska zveza, ali otrok osebe, s katero ta oseba živi v registrirani istospolni partnerski skupnosti ter starši in posvojitelji fizične osebe.
3
·
(3) Za družinske člane lastnikov, zaposlenih oziroma uporabnikov po drugem odstavku tega člena se šteje: zakonec ali oseba, s katero ta oseba živi v dalj časa trajajoči življenjski skupnosti, ki ima po zakonu, ki ureja zakonsko zvezo in družinska razmerja, enake pravne posledice kot zakonska zveza, oseba, s katero ta oseba živi v registrirani istospolni partnerski skupnosti, otrok, posvojenec in pastorek ali otrok osebe, s katero ta oseba živi v dalj časa trajajoči življenjski skupnosti, ki ima po zakonu, ki ureja zakonsko zvezo in družinska razmerja, enake pravne posledice kot zakonska zveza, ali otrok osebe, s katero ta oseba živi v registrirani istospolni partnerski skupnosti ter starši in posvojitelji fizične osebe.
5
·
(4) Za povezane osebe iz tretjega odstavka tega člena se štejejo:
4
·
(4) Za povezane osebe iz tretjega odstavka tega člena se štejejo:
6
·
- vse osebe, v katerih imajo davčni zavezanci iz 4. člena in njihovi družinski člani v posredni ali neposredni lasti več kakor 25% vrednosti ali števila delnic ali deležev v kapitalu, ali več kakor 25% deleža pri vodenju ali nadzoru in
5
·
- vse osebe, v katerih imajo davčni zavezanci iz 4. člena in njihovi družinski člani v posredni ali neposredni lasti več kakor 25% vrednosti ali števila delnic ali deležev v kapitalu, ali več kakor 25% deleža pri vodenju ali nadzoru in
7
·
- vse osebe in njihovi družinski člani, ki imajo pri davčnem zavezancu iz 4. člena tega zakona v posredni ali neposredni lasti več kakor 25% vrednosti ali števila delnic ali deležev v kapitalu, ali več kakor 25% deleža pri upravljanju ali nadzoru.
6
·
- vse osebe in njihovi družinski člani, ki imajo pri davčnem zavezancu iz 4. člena tega zakona v posredni ali neposredni lasti več kakor 25% vrednosti ali števila delnic ali deležev v kapitalu, ali več kakor 25% deleža pri upravljanju ali nadzoru.
1
·
(1) Davčna evidenca, ki jo zaradi pravilnega izračunavanja davka po tem zakonu vzpostavi in vzdržuje davčna uprava, vsebuje naslednje podatke:
1
·
(1) Davčna evidenca, ki jo zaradi pravilnega izračunavanja davka po tem zakonu vzpostavi in vzdržuje davčna uprava, vsebuje naslednje podatke:
2
·
- evidenčno številko in datum vpisa;
2
·
- evidenčno številko in datum vpisa;
3
·
- označbo plovila;
3
·
- označbo plovila;
4
·
- številko vpisa in naziv evidence plovil oziroma vpisnika, v katerega je plovilo vpisano;
4
·
- številko vpisa in naziv evidence plovil oziroma vpisnika, v katerega je plovilo vpisano;
5
·
- vrsto oziroma tip plovila;
5
·
- vrsto oziroma tip plovila;
6
·
- dolžino plovila;
6
·
- dolžino plovila;
7
−
- pogon plovila (navedba vrste pogona, leto vgradnje oziroma namestitve in moč posameznega pogona);
7
+
- pogon plovila (navedba vrste pogona in moč posameznega pogona);
8
·
- namembnost plovila;
8
·
- namembnost plovila;
9
·
- leto izgradnje plovila;
9
·
- leto izgradnje plovila;
10
·
- datum in opis spremembe plovila oziroma dela plovila, ki je pomemben za odmero davka od plovil;
10
·
- datum in opis spremembe plovila oziroma dela plovila, ki je pomemben za odmero davka od plovil;
11
·
- podatke o lastniku oziroma lastnikih plovila (osebno ime in naslov stalnega ali začasnega prebivališče oziroma naziv in sedež ter davčno številko vsakega lastnika plovila);
11
·
- podatke o lastniku oziroma lastnikih plovila (osebno ime in naslov stalnega ali začasnega prebivališče oziroma naziv in sedež ter davčno številko vsakega lastnika plovila);
12
·
- podatke o solastniških deležih, če je plovilo v solastnini;
12
·
- podatke o solastniških deležih, če je plovilo v solastnini;
13
·
- podatke o zastopniku solastnikov oziroma skupnih lastnikov, če so ga določili v skladu s tem zakonom;
13
·
- podatke o zastopniku solastnikov oziroma skupnih lastnikov, če so ga določili v skladu s tem zakonom;
14
·
- podatke o uporabniku plovila (osebno ime in naslov stalnega ali začasnega prebivališče oziroma naziv in sedež, in davčno številko), če je uporabnik na podlagi sporazuma z lastnikom plovila davčni zavezanec po tem zakonu;
14
·
- podatke o uporabniku plovila (osebno ime in naslov stalnega ali začasnega prebivališče oziroma naziv in sedež, in davčno številko), če je uporabnik na podlagi sporazuma z lastnikom plovila davčni zavezanec po tem zakonu;
15
·
- datum izpisa plovila iz evidence plovil in razlog izpisa ter
15
·
- datum izpisa plovila iz evidence plovil in razlog izpisa ter
16
·
- druge podatke, ki jih je davčni urad pridobil od zavezanca ali iz drugih virov in so nujno potrebni za odmero davka v skladu s tem zakonom.
16
·
- druge podatke, ki jih je davčni urad pridobil od zavezanca ali iz drugih virov in so nujno potrebni za odmero davka v skladu s tem zakonom.
17
·
(2) Podatke za davčno evidenco davčna služba pridobiva brezplačno iz evidenc plovil, podatke o lastniku pa tudi iz centralnega registra prebivalstva.
17
·
(2) Podatke za davčno evidenco davčna služba pridobiva brezplačno iz evidenc plovil, podatke o lastniku pa tudi iz centralnega registra prebivalstva.
1
−
(1) Davčna uprava vzpostavi davčno evidenco iz 9. člena tega zakona najpozneje do 30. aprila 2007.
−
2
−
(2) Davčni zavezanci morajo najpozneje do 31. marca 2007 pri davčnemu uradu prijaviti plovila, ki izpolnjujejo pogoje za vpis v evidenco plovil, ki v to evidenco niso vpisana in sporočiti vse podatke, potrebne za odmero davka od teh plovil.
−
3
−
(3) Ne glede na prvi in drugi odstavek 11. člena tega zakona davčni urad izda odločbe o odmeri davka za leto 2007 na podlagi podatkov iz davčne evidence na dan 31. maja 2007. Odmerne odločbe davčni urad izda najpozneje do 30. junija 2007.
−
1
−
Z dnem uveljavitve tega zakona prenehajo veljati tretja točka 156. člena, drugi stavek prvega odstavka 157. člena ter 165. člen Zakona o davkih občanov (Uradni list SRS, št. 36/88 in 8/89, ter Uradni list RS, št. 48/90, 8/91, 7/93, 18/96-ZDavP, 91/98 in 1/99), ki pa se uporabljajo še do 1. januarja 2007.
−
1
−
Ta zakon začne veljati 1. januarja 2007, razen 15. člena tega zakona, ki začne veljati naslednji dan po objavi zakona v Uradnem listu Republike Slovenije. Št. 435-01/06-9/1 Ljubljana, dne 27. oktobra 2006 EPA 1070-IV Podpredsednik Državnega zbora Republike Slovenije mag. Vasja Klavora l.r.
−
+
1
+
Ta zakon začne veljati 1. januarja 2007, razen 15. člena tega zakona, ki začne veljati naslednji dan po objavi zakona v Uradnem listu Republike Slovenije.«.
+
1
+
Dodatni davek od plovil iz 5.a člena zakona se prvič odmeri za leto 2013.«; ter vsebuje naslednjo končno določbo: »VI. DEL KONČNA DOLOČBA
+
1
+
Ta zakon začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.«.