Skip to content
← Back to list

Zakon o določitvi minimalne plače

ZDMP

Base

11. 4. 2008

ZDMP-A · amendment

New

17. 4. 2008

ZDMP-NPB1 · unofficial consolidated text

3articles changed
+3removed
added 0removed 174words
3paragraphs
1
−
Minimalna plača se izredno poveča in za delo, opravljeno od 1. marca 2008 dalje, znaša 566,53 eurov. Zaposleni oziroma zaposlene so za delo, opravljeno od 1. marca 2008 dalje, upravičeni do poračuna minimalnih plač v skladu s prejšnjim odstavkom. Izredno povečanje minimalne plače po prvem odstavku tega člena ne posega v izvajanje 2. člena tega zakona.
−
1
−
Na podlagi druge alinee prvega odstavka 107. člena in prvega odstavka 91. člena Ustave Republike Slovenije izdajam U K A Z o razglasitvi Zakona o dopolnitvi Zakona o določitvi minimalne plače (ZDMP-A) Razglašam Zakon o dopolnitvi Zakona o določitvi minimalne plače (ZDMP-A), ki ga je sprejel Državni zbor Republike Slovenije na seji 2. aprila 2008. Št. 003-02-4/2008-6 Ljubljana, dne 10. aprila 2008 dr. Danilo Türk l.r. Predsednik Republike Slovenije Z A K O N O DOPOLNITVI ZAKONA O DOLOČITVI MINIMALNE PLAČE (ZDMP-A)
−
1
−
Ta zakon začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije. Št. 430-03/06-21/3 Ljubljana, dne 2. aprila 2008 EPA 1979-IV Predsednik Državnega zbora Republike Slovenije France Cukjati, dr. med., l.r.
−