← Back to list
Zakon o prispevkih za socialno varnost
ZPSV
22articles changed
+3added
+3removed
+16modified
added 1302removed 527words
31paragraphs
Version history
1
−
S tem zakonom se določa obračunavanje in plačevanje ter stopnje prispevkov za pokojninsko in invalidsko zavarovanje, obvezno zdravstveno zavarovanje, porodniško varstvo in za zaposlovanje (v nadaljnjem besedilu: prispevki za socialno varnost) v skladu z zakoni, na podlagi katerih so prispevki uvedeni. II. OBRAČUNAVANJE IN PLAČEVANJE PRISPEVKOV
1
+
S tem zakonom se določa obračunavanje in plačevanje ter stopnje prispevkov za obvezno pokojninsko in invalidsko zavarovanje, obvezno zdravstveno zavarovanje, starševsko varstvo in za zaposlovanje (v nadaljnjem besedilu: prispevki za socialno varnost) v skladu z zakoni, na podlagi katerih so prispevki uvedeni ter določa osnova za obračunavanje in plačevanje prispevkov za zaposlovanje. S tem zakonom se določa tudi osnova za obračunavanje in plačevanje prispevkov za socialno varnost od drugih prejemkov iz delovnega razmerja. II. OBRAČUNAVANJE IN PLAČEVANJE PRISPEVKOV
1
−
Prispevke za socialno varnost plačujejo zaposleni, zavarovanci, delodajalci, Republika Slovenija, Zavod za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije in Republiški zavod za zaposlovanje in drugi zavezanci (v nadaljnjem besedilu: zavezanci) skladno z zakonom o pokojninskem in invalidskem zavarovanju (Uradni list RS, št. 12/92 in 5/94), z zakonom o zdravstvenem varstvu in zdravstvenem zavarovanju (Uradni list RS, št. 9/92 in 13/93), z zakonom o družinskih prejemkih (Uradni list RS, št. 65/93, 71/94 in 73/95) in z zakonom o zaposlovanju in zavarovanju za primer brezposelnosti (Uradni list RS, št. 5/91, 17/91-popravek, 12/92, 71/93, 2/94 - popravek in 38/94).
1
+
( delno prenehal veljati ) Prispevke za socialno varnost plačujejo zaposleni, zavarovanci, delodajalci, Republika Slovenija, Zavod za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije, Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije, Zavod Republike Slovenije za zaposlovanje in drugi zavezanci (v nadaljnjem besedilu: zavezanci) skladno z zakonom o pokojninskem in invalidskem zavarovanju (Uradni list RS, št. 106/99 in 72/00), z zakonom o zdravstvenem varstvu in zdravstvenem zavarovanju (Uradni list RS, št. 9/92, 13/93, 9/96, 29/98 in 6/99), z zakonom o družinskih prejemkih (Uradni list RS, št. 65/93, 71/94, 73/95 in 26/99) in z zakonom o zaposlovanju in zavarovanju za primer brezposelnosti (Uradni list RS, št. 5/91, 17/91 - popr., 12/92, 71/93, 2/94 - popr., 38/94 in 69/98) - v nadaljnjem besedilu: zakoni).
1
−
Zavezanci plačujejo prispevke za socialno varnost iz bruto plače in iz bruto nadomestil plače za čas odsotnosti z dela v skladu s predpisi o delovnih razmerjih, če ni z zakoni drugače določeno. Zavezanci, ki so v delovnem razmerju pri domačem delodajalcu in so razporejeni na delo v tujino, plačujejo prispevke za socialno varnost od osnove, od katere se po posebnem zakonu plačuje davek od plač, če ni z zakoni ali mednarodnimi sporazumi drugače določeno. V osnovo za obračunavanje in plačevanje prispevkov za socialno varnost iz prvega in drugega odstavka tega člena se ne štejejo drugi prejemki iz delovnega razmerja. Prispevke za socialno varnost po tem členu obračunavajo delodajalci - izplačevalci plač ob dvigu sredstev za izplačilo plač, plačujejo pa jih v šestih dneh po izplačilu plač, vendar najpozneje do prvega naslednjega izplačila plač.
1
+
( delno prenehal veljati ) ( delno prenehal veljati ) Zavezanci plačujejo prispevke za socialno varnost iz bruto plače in iz bruto nadomestil plače za čas odsotnosti z dela v skladu s predpisi o delovnih razmerjih, če ni z zakoni drugače določeno. Zavezanci, ki so v delovnem razmerju pri delodajalcu s sedežem v Republiki Sloveniji in so bili poslani na delo v tujino, plačujejo prispevke za socialno varnost od plače za enaka dela v Republiki Sloveniji, če ni z mednarodnimi pogodbami drugače določeno. Ne glede na prvi in drugi odstavek tega člena in ne glede na to, če je z zakoni drugače določeno, plačujejo zavezanci prispevke za socialno varnost tudi od vseh drugih prejemkov iz delovnega razmerja, vključno s stimulacijami in bonitetami ter povračili stroškov v zvezi z delom, izplačanih v denarju, bonih ali v naravi, razen od odpravnin, izplačanih zaradi prenehanja delovnega razmerja iz operativnih razlogov po predpisih o delovnih razmerjih in od premij prostovoljnega dodatnega pokojninskega zavarovanja, od katerih se po drugem odstavku 368. člena zakona o pokojninskem in invalidskem zavarovanju ne plačujejo prispevki za socialno varnost. Prispevki za socialno varnost iz prejšnjega odstavka se obračunavajo in plačujejo iz bruto prejemkov. Ne glede na prejšnji odstavek se prispevki za socialno varnost obračunavajo in plačujejo:
+
2
+
- pri jubilejnih nagradah, odpravninah in solidarnostnih pomočeh ter povračilih stroškov v delu, ki presegajo s predpisom vlade določen znesek teh prejemkov, ki se v skladu z zakonom o dohodnini ne vštevajo v osnovo za davek od osebnih prejemkov;
+
3
+
- od stimulacij in bonitet, od osnove, ugotovljene v skladu z zakonom o dohodnini;
+
4
+
- pri regresih za letni dopust, v delu, ki presega 70% poprečne plače predpreteklega meseca zaposlenih v Republiki Sloveniji; če se izplačilo regresa opravi v dveh ali več delih, se ob izplačilu naslednjega oziroma zadnjega dela regresa ugotovi celotna višina regresa in izvrši obračun prispevkov ter poračun plačanih prispevkov od posameznih delov regresa za letni dopust. Zavezanci po tem členu so tudi osebe iz petega odstavka 13. člena zakona o pokojninskem in invalidskem zavarovanju, ki plačujejo prispevke za socialno varnost iz prejetih plačil, razen če ni z zakoni drugače določeno. Zavezanci iz prejšnjih odstavkov tega člena, za katere ni s predpisi določeno, da prispevke za socialno varnost za njih obračunajo in plačajo delodajalci, plačujejo prispevke za socialno varnost do 15. v mesecu za pretekli mesec.
1
−
Zavezanci, ki nimajo plače, plačujejo prispevek za pokojninsko in invalidsko zavarovanje od bruto osnove, ki si jo sami izberejo v skladu s predpisi o pokojninskem in invalidskem zavarovanju, če ni z zakoni drugače določeno. Zavezanci iz prejšnjega odstavka plačujejo prispevek za obvezno zdravstveno zavarovanje, prispevek za porodniško varstvo in prispevek za zaposlovanje od osnove, od katere plačujejo prispevek za pokojninsko in invalidsko zavarovanje. Prispevke za socialno varnost po prvem in drugem odstavku tega člena plačujejo zavezanci do 15. dne v mesecu za pretekli mesec; zavezanci, ki plačujejo prispevke od osnov, ki si jih sami izberejo, in so tudi delodajalci, plačujejo prispevke v šestih dneh po izplačilu plač.
1
+
( delno prenehal veljati ) Zavezanci, ki nimajo plač, plačujejo prispevek za obvezno pokojninsko in invalidsko zavarovanje od zavarovalne ali druge osnove, določene v skladu s predpisi o obveznem pokojninskem in invalidskem zavarovanju, če z zakoni ni drugače določeno. Zavezanci iz prejšnjega odstavka plačujejo prispevek za obvezno zdravstveno zavarovanje, prispevek za starševsko varstvo in prispevek za zaposlovanje od osnove, od katere plačujejo prispevek za pokojninsko in invalidsko zavarovanje. ( delno prenehal veljati ) Prispevke za socialno varnost po prvem in drugem odstavku tega člena plačujejo zavezanci do 15. dne v mesecu za pretekli mesec.
1
−
Zavezanci - kmetje, člani njihovih gospodarstev in druge osebe, ki opravljajo kmetijsko dejavnost kot edini ali glavni poklic, plačujejo prispevek za pokojninsko in invalidsko zavarovanje od bruto osnove, ki si jo sami izberejo v skladu s predpisi o pokojninskem in invalidskem zavarovanju, in sicer do 15. dne v mesecu za pretekli mesec. Zavezanci iz prejšnjega odstavka plačujejo prispevek za obvezno zdravstveno zavarovanje in za porodniško varstvo od osnove, od katere plačujejo prispevek za pokojninsko in invalidsko zavarovanje in iz bruto nadomestil v skladu s predpisi o zdravstvenem varstvu in zdravstvenem zavarovanju. Prispevke iz prvega in drugega odstavka tega člena plačujejo za družinske člane zavezanci, ki so zavezani za plačevanje davka od dohodka iz kmetijstva. Zavezanci iz prvega odstavka tega člena, ki plačujejo prispevek za obvezno zdravstveno zavarovanje od katastrskega dohodka kmetijskih in gozdnih zemljišč, plačujejo prispevek za zdravstveno zavarovanje v rokih in na način, določen s posebnim zakonom za plačevanje davka od dohodka iz kmetijstva.
1
+
( delno prenehal veljati ) Zavezanci-kmetje, člani kmečkih gospodarstev in druge osebe, ki v Republiki Sloveniji samostojno opravljajo kmetijsko dejavnost kot edini ali glavni poklic, plačujejo prispevek za obvezno pokojninsko in invalidsko zavarovanje od zavarovalne osnove, določene v skladu s predpisi o pokojninskem in invalidskem zavarovanju, in sicer do 15. dne v mesecu za pretekli mesec. Zavezanci iz prejšnjega odstavka plačujejo prispevek za obvezno zdravstveno zavarovanje in za starševsko varstvo od osnove, od katere plačujejo prispevek za pokojninsko in invalidsko zavarovanje in iz bruto nadomestil v skladu s predpisi o zdravstvenem varstvu in zdravstvenem zavarovanju. Prispevke iz prvega in drugega odstavka tega člena plačujejo za družinske člane zavezanci, ki so zavezani za plačevanje davka od dohodka iz kmetijstva. Zavezanci iz prvega odstavka tega člena, ki plačujejo prispevek za obvezno zdravstveno zavarovanje od katastrskega dohodka kmetijskih in gozdnih zemljišč, plačujejo prispevek za zdravstveno zavarovanje v rokih in na način, določen s posebnim zakonom za plačevanje davka od dohodka iz kmetijstva. Če zavezanec iz prvega odstavka tega člena ne plača prispevkov za socialno varnost v roku, določenem z zakoni, odmeri davčni organ prispevke za socialno varnost z odločbo.
1
−
Delodajalci plačujejo prispevke za socialno varnost od bruto plač in od bruto nadomestil plač za čas odsotnosti z dela v skladu s predpisi o delovnih razmerjih, ki bremenijo delodajalce, če z zakoni ni drugače določeno. Zavezanci za prispevke delodajalcev iz prejšnjega odstavka so tudi zavarovanci, ki nimajo plače, razen zavarovancev iz 5. člena tega zakona. Prispevki za socialno varnost iz prvega odstavka tega člena se obračunavajo ob dvigu sredstev za izplačilo plač, plačujejo pa se v šestih dneh po izplačilu plač, vendar najpozneje do prvega naslednjega izplačila plač. Prispevke za socialno varnost iz drugega odstavka tega člena plačujejo zavezanci do 15. dne v mesecu za pretekli mesec; zavezanci, ki so tudi delodajalci pa plačujejo prispevke najpozneje v šestih dneh po izplačilu plač. Republika Slovenija, Zavod za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije, Republiški zavod za zaposlovanje in občine plačujejo prispevke za socialno varnost v rokih, določenih za plačilo prispevkov delodajalcev.
1
+
Delodajalci plačujejo prispevke za socialno varnost od bruto plač in od bruto nadomestil plač za čas odsotnosti z dela v skladu s predpisi o delovnih razmerjih, ki bremenijo delodajalce, če z zakoni ni drugače določeno. ( delno prenehal veljati ) ( delno prenehal veljati ) Ne glede na prejšnji odstavek in ne glede na to, če je z zakoni drugače določeno, plačujejo delodajalci prispevke za socialno varnost od drugih bruto prejemkov iz delovnega razmerja od osnov, določenih v tretjem, četrtem in petem odstavku 3. člena tega zakona. ( delno prenehal veljati ) ( delno prenehal veljati ) Zavezanci za prispevke delodajalcev iz prvega odstavka tega člena so tudi zavezanci iz 4. člena tega zakona in izplačevalci plačil za delo po petem odstavku 13. člena zakona o pokojninskem in invalidskem zavarovanju, razen zavarovancev iz 5. člena tega zakona. Prispevke za socialno varnost iz tretjega odstavka tega člena plačujejo zavezanci do 15. dne v mesecu za pretekli mesec. ( delno prenehal veljati ) Ne glede na to, če je z zakoni drugače določeno, se za delodajalca po tem zakonu šteje tudi pravna oseba, katero bremenijo nadomestila plač iz prvega odstavka tega člena (Republika Slovenija, Zavod za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije, Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije, Zavod Republike Slovenije za zaposlovanje in Jamstveni in preživninski sklad Republike Slovenije). ( delno prenehal veljati )
1
−
Prispevki za socialno varnost delodajalcev in zavezancev iz 4. člena tega zakona se vštevajo med odhodke pred ugotovitvijo dobička. III. STOPNJE PRISPEVKOV
1
+
Prispevki za socialno varnost delodajalcev in zavezancev iz 4. člena tega zakona in prispevki delodajalcev za obvezno dodatno pokojninsko zavarovanje se vštevajo med odhodke pred ugotovitvijo dobička.
2
−
1. Prispevki za pokojninsko in invalidsko zavarovanje
−
+
1
+
III. STOPNJE PRISPEVKOV
+
2
+
1. Prispevki za obvezno pokojninsko in invalidsko zavarovanje
1
·
Prispevek za pokojninsko in invalidsko zavarovanje plačujejo:
1
·
Prispevek za pokojninsko in invalidsko zavarovanje plačujejo:
+
2
+
- zavarovanci po stopnji 15,50%
+
3
+
- delodajalci po stopnji 8,85%
1
−
Prispevek za pokojninsko in invalidsko zavarovanje za ožji obseg pravic plačujejo:
−
1
−
V zakonu o prispevkih za socialno varnost (Uradni list RS, št. 5/96, 18/96 - ZDavP, 34/96, 3/98, 7/98 - odl. US in 81/00) se v 11. členu v 1. točki v drugi alinei in v 1.a točki v drugi alinei številka “6,36“ nadomesti s številko “6,56“. V 2. točki se številka “5,76“ nadomesti s številko “5,96“.
1
+
Prispevek za zavarovanje za primer bolezni in poškodbe izven dela plačujejo:
+
2
+
1. za vse pravice
+
3
+
- zavarovanci iz 1., 2., 3., 4., 5., 6. in 8. točke prvega odstavka 15. člena zakona o zdravstvenem varstvu in zdravstvenem zavarovanju (v nadaljnjem besedilu: ZZZ) po stopnji 6,36%
+
4
+
- delodajalci za zavarovance iz 1., 2., in 3. točke prvega odstavka 15. člena in zavarovanci iz 4., 5., 6. in 8. točke prvega odstavka 15. člena ZZZ po stopnji 6,56% 1.a za vse pravice ne glede na določbo prve alinee 2. točke 48. člena ZZZ
+
5
+
- zavarovanci iz 9. točke prvega odstavka 15. člena ZZZ po stopnji 6,36%
+
6
+
- Zavod Republike Slovenije za zaposlovanje za zavarovance iz 9. točke prvega odstavka 15. člena ZZZ po stopnji 6,56%
+
7
+
2. za pravice do zdravstvenih storitev, povračila potnih stroškov, pogrebnino in posmrtnino
+
8
+
- Zavod za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije za zavarovance iz 10. točke prvega odstavka 15. člena, Republika Slovenija za zavarovance iz 15., 16. in 19. točke prvega odstavka 15. člena in zavarovanci iz 20. točke prvega odstavka 15. člena ZZZ po stopnji ( delno prenehala veljati ) 5,96%
+
9
+
3. za zdravstvene storitve in povračila potnih stroškov
+
10
+
- zavarovanci iz 7. in 11. točke prvega odstavka 15. člena ZZZ po stopnji 5,21% 3a. za zdravstvene storitve in povračila potnih stroškov kmetje, pri katerih je osnova katastrski dohodek od kmetijskih in gozdnih zemljišč, po stopnji 18,78%
+
11
+
4. za nadomestila, pogrebnino in posmrtnino
+
12
+
- zavarovanci iz 7. točke prvega odstavka 15. člena ZZZ po stopnji ( delno prenehala veljati ) 1,15%
1
·
Prispevke za zavarovanje za primer poškodbe pri delu in poklicne bolezni plačujejo:
1
·
Prispevke za zavarovanje za primer poškodbe pri delu in poklicne bolezni plačujejo:
2
·
1. za vse pravice
2
·
1. za vse pravice
+
3
+
- delodajalci za zavarovance iz 1., 2., 3. točke prvega odstavka 15. člena, zavarovanci iz 5., 6., 8. točke prvega odstavka 15. člena ter zavarovanci iz 7. točke prvega odstavka 15. člena ZZZ, ki so pokojninsko in invalidsko zavarovani, po stopnji, 0,53%
3
·
2. za pravice do zdravstvenih storitev, povračila potnih stroškov ter pogrebnino in posmrtnino
4
·
2. za pravice do zdravstvenih storitev, povračila potnih stroškov ter pogrebnino in posmrtnino
4
−
3. Prispevki za porodniško varstvo
5
+
- Republika Slovenija za zavarovance iz 19. točke prvega odstavka 15. člena ZZZ po stopnji ( delno prenehala veljati ) 0,18%
+
6
+
3. Prispevki za starševsko varstvo
1
−
Prispevek za porodniško varstvo plačujejo:
1
+
Prispevek za starševsko varstvo plačujejo:
+
2
+
- zavarovanci iz prve in druge alinee 1. točke 48. člena ZZZ in zavarovanci iz 9. točke prvega odstavka 15. člena ZZZ po stopnji 0,10%
+
3
+
- delodajalci po stopnji 0,10%
+
4
+
- zavarovanci iz 4. točke 48. člena ZZZ po stopnji 0,20%
2
·
4. Prispevki za zaposlovanje
5
·
4. Prispevki za zaposlovanje
1
−
Prispevek za zaposlovanje plačujejo: IV. SKUPNE DOLOČBE
1
+
Prispevek za zaposlovanje plačujejo:
+
2
+
- zavarovanci po stopnji 0,14%
+
3
+
- delodajalci po stopnji 0,06% IV. SKUPNE DOLOČBE
1
−
Glede zastaranja obveznosti za obračun in plačilo prispevkov, ki jih plačujejo zavezanci iz 2. člena tega zakona, razen fizičnih oseb, in glede obresti ter pravice do vračila nepravilno ali preveč plačanih prispevkov in obresti se uporabljajo določbe posebnega zakona, ki se nanašajo na zastaranje pri plačevanju davka od dobička pravnih oseb. Glede obračunavanja, postopka za odmero in pobiranje ter vračanje prispevkov; prisilne izterjave; odpisa zaradi neizterljivosti; poroštva; zastaranja in kaznovanja se za prispevke, ki jih plačujejo fizične osebe iz 2. člena tega zakona, uporabljajo določbe zakona o dohodnini, če ni s tem zakonom oziroma posebnimi predpisi drugače določeno.
1
+
( delno prenehal veljati ) Glede obračunavanja, odmere in plačevanja prispevkov za socialno varnost, zamudnih obresti, prisilne izterjave, zastaranja, poroštva in drugih vprašanj postopka se uporabljajo določbe tega zakona, zakona o davčnem postopku in zakonov. Postopki odpisov, delnih odpisov, odlogov ter obročnega odplačevanja prispevkov za obvezno pokojninsko in invalidsko zavarovanje na podlagi 228. člena zakona o pokojninskem in invalidskem zavarovanju se začnejo na podlagi vlog, vloženih na Skupščino Zavoda za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije po 1. 1. 2000. Zavod za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije obravnava vloge ne glede na čas nastanka dolga.
1
−
V 16. členu se črta tretji odstavek.
1
+
( delno prenehal veljati ) Delodajalci so dolžni dostaviti davčnemu organu obračun prispevkov za socialno varnost, zasebniki pa tudi plačilne liste za pri njih zaposlene, najkasneje na dan izplačila plač oziroma nadomestil plač. Vsebino obračuna prispevkov za socialno varnost predpiše minister, pristojen za finance. Zavezanci iz 4. člena tega zakona so dolžni dostaviti obračun prispevkov za socialno varnost davčnemu organu najpozneje do 15. dne v mesecu za pretekli mesec. Delodajalci so dolžni od 1. januarja 2003 dalje dostavljati davčnemu organu obračun prispevkov za socialno varnost po tem zakonu po zavarovancih. Obračun prispevkov za socialno varnost po tem odstavku predpiše minister, pristojen za finance, najkasneje do 31. decembra 2001. (črtan)
1
−
Nadzor nad obračunavanjem in plačevanjem prispevkov po tem zakonu opravljata agencija Republike Slovenije za plačilni promet, nadziranje in informiranje in Republiška uprava za javne prihodke v skladu s posebnimi predpisi. V. KAZENSKE DOLOČBE
1
+
( delno prenehal veljati ) Nadzor nad obračunavanjem in plačevanjem prispevkov po tem zakonu opravlja davčni organ v skladu s posebnimi predpisi.
+
1
+
Ne glede na določbo prve alinee 222. člena zakona o pokojninskem in invalidskem zavarovanju so zavezanci za plačilo prispevkov zavarovancev za obvezno pokojninsko in invalidsko zavarovanje tudi zavarovanci iz 22. člena zakona o pokojninskem in invalidskem zavarovanju.
+
1
+
Ne glede na to, če je z zakoni in tem zakonom drugače določeno, se od bruto nadomestil za čas odsotnosti z dela, ki bremenijo Republiko Slovenijo (nadomestilo za čas porodniškega dopusta), Zavod za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije (nadomestila iz invalidskega zavarovanja), Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije (nadomestilo med začasno zadržanostjo z dela po 28. členu ZZZ) v letu 2000 ne plačujejo prispevki delodajalca za socialno varnost iz prvega odstavka 6. člena tega zakona. Od bruto nadomestila za čas brezposelnosti se v letu 2000 ne plačujejo prispevki delodajalca za socialno varnost iz prvega odstavka 6. člena tega zakona, razen prispevka delodajalca za pokojninsko in invalidsko zavarovanje. V. KAZENSKE DOLOČBE
1
−
Z denarno kaznijo od 400.000 do 6,000.000 tolarjev se kaznuje za prekršek fizična oseba, z denarno kaznijo od 1,000.000 do 6,000.000 tolarjev pa se kaznuje pravna oseba:
1
+
( delno prenehal veljati ) Z denarno kaznijo od 100.000 do 6,000.000 tolarjev se kaznuje za prekršek fizična oseba, z denarno kaznijo od 1,000.000 do 18,000.000 tolarjev pa se kaznuje pravna oseba:
2
−
- če ne obračuna in ne plača v roku prispevkov za socialno varnost od osnove in na način, kot je določeno v 3., 4. in 6. členu tega zakona in, če nepravilno obračuna in plača prispevke za socialno varnost (3., 4. in 6. člen);
2
+
- če ne obračuna ali ne plača v roku prispevkov za socialno varnost od osnove in na način, kot je določeno v 3., 4. in 6. členu tega zakona in, če nepravilno obračuna in plača prispevke za socialno varnost (3., 4. in 6. člen);
3
−
- če ne dostavi ali če ne dostavi v roku Republiški upravi za javne prihodke obračuna prispevkov za socialno varnost oziroma plačilne liste za zaposlene (16. člen). Z denarno kaznijo od 200.000 do 1,000.000 tolarjev se za prekrške iz prve alinee prejšnjega odstavka kaznuje tudi odgovorna oseba pravne osebe.
3
+
- če ne dostavi ali če ne dostavi v roku davčnemu organu obračuna prispevkov za socialno varnost oziroma plačilne liste za zaposlene (16. člen). Z denarno kaznijo od 200.000 do 1,000.000 tolarjev se za prekrške iz prve alinee prejšnjega odstavka kaznuje tudi odgovorna oseba pravne osebe.
1
−
Na podlagi druge alinee prvega odstavka 107. člena in prvega odstavka 91. člena ustave Republike Slovenije izdajam U K A Z o razglasitvi zakona o spremembah zakona o prispevkih za socialno varnost (ZPSV-D) Razglašam zakon o spremembah zakona o prispevkih za socialno varnost (ZPSV-D), ki ga je sprejel Državni zbor Republike Slovenije na seji 22. novembra 2001. Št. 001-22-138/01 Ljubljana, dne 30. novembra 2001. Predsednik Republike Slovenije Milan Kučan l. r. Z A K O N O SPREMEMBAH ZAKONA O PRISPEVKIH ZA SOCIALNO VARNOST (ZPSV-D)
−
1
−
Ta zakon začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, uporablja pa se od prvega dne meseca, ki sledi mesecu, v katerem je zakon uveljavljen. Št. 433-02/96-11/10 Ljubljana, dne 22. novembra 2001. Predsednik Državnega zbora Republike Slovenije Borut Pahor l. r.
−